For the lives that I take, I'm going to hell.
For the laws that I break, I'm going to hell.
For the lies that I make, I'm going to hell.
For the souls I forsake, I'm going to hell

spis



poniedziałek, 31 grudnia 2018

Ode mnie

Drugie życie sióstr na innym blogu, choć jest to kontynuacja nie jest raczej zbyt ambitna. Chcę po prostu to skończyć i myślę, że całkowicie inny blog będzie do tego dobrą oprawą. Traktuję to jako wielorozdziałowy oneshot lub epilog choć jestem ciekawa co z tego wyjdzie. No i podekscytowana bo to właśnie w niej wychodzę spoza uniwersum HG. Na początku byłam sceptyczna ponieważ nie chciałam znowu pisać w tym samym kanonie ale gdy zaczęłam już pisać zdałam sobie sprawę, że tak przecież nie jest. Zaczęłam pisać nową historię Panem i mogę teraz zrobić z nią co chcę. A chcę napisać jak się szukają w nowym świecie i stawiam bardziej na obyczajówkę i dramę teraz. Nie mam pojęcia czy mi się uda, ale traktuję to jako wyzwanie. Więc jakby co, moje dwa blogi dotyczą tego samego uniwersum i mają wspólną historię.

Blog nazywa się: >>>>>Nasza nowa siostra<<<<< i tak jak ten będzie ofiarą mojej obsesyjnej adoracji CSS :DD
A tutaj będę wpadać dalej poprawiać pedantycznie notki i pisać ukochane oneshoty i flashback ;3

2 komentarze: